Ακρίβεια: «Σκουριασμένα» τα «εργαλεία» - Τα νοικοκυριά παραμένουν σε απόγνωση Ημερομηνία:
5/11/2025, 19:52 - Εμφανίσεις: 27
Ανηφορικός παραμένει ο δρόμος των νοικοκυριών με την ακρίβεια να «κοιτάζει» κατευθείαν στα πορτοφόλια τους.
Η κυβέρνηση, τα τελευταία τρία χρόνια, παρεμβαίνει συχνά πυκνά με «εργαλεία» που έχουν σκοπό την καταπολέμησή της όμως το αποτέλεσμα, αν λάβουμε υπόψη τα δημοσκοπικά ευρήματα, είναι σχεδόν αμελητέο.
Σκοπός η συγκράτηση των τιμών και η ανακούφιση των νοικοκυριών, ιδιαίτερα των πιο ευάλωτων, από τις συνεχείς ανατιμήσεις.
Το αποτέλεσμα μέχρι τώρα παραμένει σχεδόν ανύπαρκτο αλλά η προσπάθεια συνεχίζεται… Τρανό παράδειγμα αποτελεί η τελευταία δημοσκόπηση της ALCO (δεύτερο μέρος) για λογαριασμό του ALPHA.
Στο ερώτημα: «έχετε παρατηρήσει έστω και μικρή αποκλιμάκωση στις τιμές, έστω και σε περιορισμένα προϊόντα ή θεωρείται ότι η ακρίβεια συνεχίζεται αμείωτη;» το 81% απαντά πως η ακρίβεια παραμένει αμείωτη ενώ μόνο ένα 15% βλέπει μικρή αποκλιμάκωση.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Φύγε εσύ, έλα εσύ… Η δημοσκόπηση ήρθε σε μια εποχή «απόσυρσης» του «καλαθιού του νοικοκυριού» και την κατά κάποιον τρόπο αντικατάστασή του με την εθελοντική πρωτοβουλία μείωσης τιμών που άρχισαν να εφαρμόζουν στα τέλη του Οκτωβρίου οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Το εύρος των μειώσεων κυμαίνεται κατά μέσο όρο στο 8% και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και κωδικούς προϊόντων που δεν λογίζονται στα βασικά αγαθά.
Αφορά περίπου 2.500 κωδικούς και πρόκειται να κρατήσει τουλάχιστον μέχρι το τέλος της χρονιάς (Δεκέμβριος 2025).
Αυτό δεν είναι αρκετό αν πάρει κανείς υπόψη τις θηριώδεις ανατιμήσεις που έχουν μεσολαβήσει σε βάθος πενταετίας, ιδίως σε βασικά αγαθά και υπηρεσίες πρώτης ανάγκης.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Με τα νοικοκυριά να έχουν «βομβαρδιστεί» από τις ανατιμήσεις των τελευταίων χρόνων η πρωτοβουλία μείωσης τιμών, αν και αποτελεί αδιαμφισβήτητα μικρή ανάσα, ενδέχεται να συμβάλλει ελάχιστα στην ανακούφιση της ελληνικής οικογένειας και είναι μάλλον δύσκολο να καθησυχάσει τους προβληματισμούς των καταναλωτών.googleta...