Gen Z: Η νέα γενιά που μετατρέπει το άρωμα σε σύμβολο ταυτότητας Ημερομηνία:
Σήμερα 8/11/2025, 08:48 - Εμφανίσεις: 22
Κάποτε εθεωρείτο σύμβολο πολυτέλειας.
Σήμερα, το άρωμα έχει γίνει καθημερινό «εργαλείο» αυτοέκφρασης για τη Gen Z.
Οι νέοι καταναλωτές και ειδικότερα εκείνοι της Gen Z ψάχνουν προϊόντα που εκφράζουν την προσωπικότητά τους, ενισχύουν τη διάθεσή τους και προσφέρουν μια μικρή δόση πολυτέλειας, σε μια εποχή οικονομικής ασιγουριάς.
Οι αναλυτές μιλούν για το νέο «φαινόμενο του κραγιόν» — όταν η οικονομία πιέζει, οι μικρές πολυτέλειες κυριαρχούν.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι μεγάλοι παίκτες μπαίνουν στο παιχνίδι για να γοητεύσουν τη Gen Z Κολοσσοί όπως οι Estée Lauder, L’Oréal και Coty επενδύουν μαζικά στα αρώματα, βλέποντας τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται.
Η Coty, γνωστή για τα Calvin Klein και Hugo Boss, ανακοίνωσε αισιόδοξες προβλέψεις, με τον οικονομικό διευθυντή Laurent Mercier να δηλώνει ότι η κατηγορία αυτή «ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες των νέων καταναλωτών», τονίζει σε ρεπορτάζ του το Reuters.
Αντίστοιχα, η Estée Lauder επισήμανε άνοδο 14% στο τμήμα αρωμάτων, που αντιστάθμισε τη μειωμένη ζήτηση για μακιγιάζ.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Αρώματα αντί για μακιγιάζ Ενώ εταιρείες όπως η e.l.f.
Beauty, που δεν διαθέτουν αρώματα, αντιμετωπίζουν πτώση στις πωλήσεις λόγω δασμών και μειωμένης αγοραστικής δύναμης, οι μάρκες που επένδυσαν στις …ευωδιές βλέπουν τα ταμεία τους να «ανθίζουν».
Όπως προκύπτει από την εταιρεία δεδομένων Circana, το 38% των συνολικών αγορών αρωμάτων προέρχεται πλέον από νοικοκυριά που περιλαμβάνουν μέλη της Γενιάς Z.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Όπως προκύπτει από την Circana, το 38% των συνολικών αγορών αρωμάτων προέρχεται πλέον από νοικοκυριά που περιλαμβάνουν μέλη της Γενιάς Z Επενδύσεις και εξαγορές με άρωμα Η L’Oréal εξασφάλισε πρόσφατα συμφωνία ύψους 4,7 δισ.
δολαρίων για εξαγορά αρωματικών και καλλυντικών brands της Kering, αποκτώντας πολύτιμες άδειες για ονόματα όπως Gucci.
Από την άλλη, η Coty έχει θέσει υπό διερεύνηση την πώληση μαρκών ό...