Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
4 °C 76%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Το φαινόμενο του «shrinkflation» και η ταχύτατη άνοδος των ιδιωτικής ετικέτας προϊόντων στα σούπερ μάρκετ
Ημερομηνία: 15/12/2025, 00:56 - Εμφανίσεις: 24



Είναι κοινή η αντίληψη από την συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών στην Ελλάδα, αλλά και ολόκληρο τον κόσμο (περίπου οκτώ στους δέκα) ότι κάποιες μάρκες έχουν μειώσει το μέγεθος συσκευασίας τους, αλλά οι τιμές τους διέμειναν ίδιες ή αυξήθηκαν, καθιστώντας το shrinkflation μία εμπορική πρακτική σταθερά ορατή, σε παγκόσμιο επίπεδο, τα τελευταία χρόνια, στα σούπερ μάρκετ.

Ενισχυμένη παρουσία προϊόντων PL στα σούπερ μάρκετ, με μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και τοποθέτηση σε προνομιακά ράφια Σύμφωνα με την έρευνα της ΕΥ, «Future Consumer Index» για την Ελλάδα, η πρακτική shrinkflation είναι σημαντικό να συνοδεύεται από σχετική ενημέρωση του καταναλωτή στο πλαίσιο της αξιοπιστίας και της διαφάνειας της μάρκας.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Σε αντίθετη περίπτωση, η κίνηση αυτή, καθώς εκλαμβάνεται ως «κρυφή» ή συγκεκαλυμένη ενέργεια, έχει αρνητική επίδραση, όχι μόνο στην εμπιστοσύνη, αλλά και στην πιστότητα προς τη μάρκα.

Η ιδιωτική ετικέτα στα καλάθια διαμορφώνει μια νέα εποχή Την ίδια ώρα, η διείσδυση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην ελληνική αγορά διαμορφώθηκε παραδοσιακά σε αισθητά χαμηλότερα επίπεδα από τον υπόλοιπο κόσμο.

Σύμφωνα με στοιχεία του Private Label Manufacturers Association, το 2024 το μερίδιό τους διαμορφώθηκε στο 23,7%, έναντι 38,1% στην Ευρώπη.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Πάντως, τα τελευταία χρόνια, αργά αλλά σταθερά, οι Έλληνες καταναλωτές ευθυγραμμίζονται με την παγκόσμια τάση, μία αλλαγή που επιταχύνθηκε από την πίεση της οικονομικής στενότητας και του υψηλού πληθωρισμού, ιδιαίτερα στα τρόφιμα.

Πώς αντιδρούν τα brands Τα ευρήματα της φετινής έρευνας της ΕΥ δείχνουν ότι η αυξημένη προτίμηση στην ιδιωτική ετικέτα συνεχίζεται, έστω και με ηπιότερη ένταση: 26% των ερωτώμενων δηλώνουν ότι αγοράζουν περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, έναντι 37% το 2024 και 38% το 2023.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Από την άλλη πλευρά,...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
ARTICLES
· The borderline personality disorder
· There is a huge difference between someone who loves you and someone who loves the way you make them feel
· What to know about milk
· The borderline narcissistic person
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
4 °C 76%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies