Athleisure: Από τη Lululemon στη Sugarfree, πήρε «φωτιά» ο ανταγωνισμός Ημερομηνία:
20/12/2025, 21:16 - Εμφανίσεις: 20
Νέες διαστάσεις εκτιμάται ότι θα φέρει η είσοδος της Lululemon στην «καυτή» αγορά του athleisure, έπειτα από την ανακοίνωση της κεντρικής εταιρείας για τις επόμενες κινήσεις της το 2026, όπου περιλαμβάνεται το άνοιγμα του brand σε έξι νέες αγορές, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.
Η στρατηγική αυτή κίνηση της καναδικής εταιρείας θα μεταφέρει εντός ελληνικού σκηνικού την διεθνή «κόντρα» με Nike και Adidas, ενώ θα την φέρει απέναντι σε παίκτες με ελληνική καταγωγή και ισχυρή παρουσία, όπως η Sugarfree και η Bodytalk.
Οι φόρμες της Sugarfree που ψάχνουν οι έφηβοι Δεν υπάρχει έφηβο κορίτσι που να μην έχει αναζητήσει στα social media και τα φυσικά καταστήματα τις φόρμες της Sugarfree, της ελληνικής εταιρείας που από το 2006 δημιουργεί gymwear, ρούχα, μαγιό και παιδικά ρούχα που φέρουν το χαρακτηριστικό λογότυπο της φλεγόμενης καρδιάς που τη διαπερνά σπαθί.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι προτιμήσεις συγκεντρώνονται σε φόρμες από βελουτέ και soft velour, αλλά και φούτερ και πετσετέ.
Ενώ τη φετινή σεζόν, η εταιρεία με επικεφαλής την Αλεξάνδρα Σταθοκωστοπούλου, εγκαινιάζει τη συνεργασία με την Κλέλια Ανδρεολάτου για τη δημιουργία μιας velvet glam κολλεξιόν με εορταστικό χαρακτήρα.
Η ελληνική πρωτοπορία της Bodytalk Η Bodytalk δημιουργήθηκε το 1996 από τον Γιώργο Λεουτσάκο και τον Φώτη Ντάντη με ένα υποκατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, κάνοντας την αρχή για την πρώτη αλυσίδα που γνώρισε στους καταναλωτές την έννοια του athleisure.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Έφτασε να διαθέτει πάνω από 20 σημεία πώλησης στην ελληνική αγορά, σχεδιάζοντας και παράγοντας είδη αθλητικής ένδυσης, με την πορεία της να εμφανίζει κάμψεις με απώλεια κερδών.
Ύστερα από συζητήσεις που ολοκληρώθηκαν με επιτυχία, τον περασμένο Ιούλιο, ο όμιλος Intrafashion, γνωστός για το Brand Pink Woman, προέβη στην εξαγορά του 100% των μετοχών της Bodytalk ΑΕ, δημιουργώντας έτσι μια συμμαχία απέναντι στον ανταγωνισμό στο χώρο της αθλητικής και casual ένδ...