Διαρροή πετρελαίου κατά τον ανεφοδιασμό πλοίου στο λιμάνι του Πειραιά - Δύο συλλήψεις Ημερομηνία:
Σήμερα 27/6/2026, 02:12 - Εμφανίσεις: 12
Περιστατικό θαλάσσιας ρύπανσης κατεγράφη τις μεσημβρινές ώρες σήμερα στην πύλη Ε4 του λιμένα Πειραιά, στη διάρκεια ανεφοδιασμού επιβατηγού-ταχυπλόου πλοίου με κυπριακή σημαία, σύμφωνα με ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος.
Ειδικότερα, κατά τον εφοδιασμό του Ε/Γ-Τ/Χ πλοίου με καύσιμα από βυτιοφόρο όχημα, αποσυνδέθηκε μεταλλικός σύνδεσμος του σωλήνα τροφοδοσίας, με αποτέλεσμα την εκτόξευση πετρελαίου στον αριστερό καταπέλτη του πλοίου.
Ρύπανση στη θάλασσα Από το συμβάν διαβράχηκαν και επιβάτες που επιβιβάζονταν εκείνη τη στιγμή στο ταχύπλοο.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Η διαρροή προκάλεσε ρύπανση έκτασης περίπου 30 τετραγωνικών μέτρων στην προβλήτα, ενώ στη θαλάσσια περιοχή ελλιμενισμού του πλοίου εντοπίστηκαν διάσπαρτες αυτοδιαλυόμενες ιριδίζουσες κηλίδες που έχει συνολική έκταση περίπου 100 τετραγωνικών μέτρων.
‘Αμεσα κινητοποιήθηκαν μέλη του πληρώματος του πλοίου και προσωπικό ιδιωτικής εταιρείας αντιρρύπανσης, τα οποία προχώρησαν σε εργασίες απορρύπανσης στην ξηρά.
Παράλληλα, δύο περιπολικά σκάφη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και τρία ιδιωτικά σκάφη πραγματοποίησαν μηχανικές αναδεύσεις στη θαλάσσια περιοχή, με το Λιμενικό να τονίζει ότι τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων ήταν ικανοποιητικά.
Από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, το οποίο πραγματοποιεί την προανάκριση για τις συνθήκες του συμβάντος, συνελήφθησαν ο οδηγός του βυτιοφόρου οχήματος και ο Α΄ Μηχανικός του επιβατηγού-ταχυπλόου πλοίου....