Πανικός στο Πέραμα: Επιβάτης έβγαλε όπλο σε οδηγό λεωφορείου Ημερομηνία:
Σήμερα 25/6/2026, 11:40 - Εμφανίσεις: 21
Ένα ανησυχητικό συμβάν κατεγράφη το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου στη γραμμή 442 (Νίκαια – Πέραμα), όταν ένας επιβάτης απείλησε τον οδηγό του λεωφορείου.
Στην συνέχεια φέρεται να έβγαλε όπλο μέσα στο όχημα, προκαλώντας πανικό στους επιβάτες.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, όλα είχαν αρχίσει όταν ο επιβάτης πάτησε το κουμπί για στάση, όμως το λεωφορείο προσπέρασε το σημείο αφού η φωτεινή ένδειξη δεν ενεργοποιήθηκε στον οδηγό.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Είτε λόγο τεχνικού λάθους του λεωφορείου, είτε επειδή δεν πάτησε παρατεταμένα το κουμπί.
Ο οδηγός αντέδρασε ψύχραιμα, ενημέρωσε άμεσα τις Αρχές και το συμβάν κατέληξε στη σύλληψη του δράστη.
Για το συμβάν μίλησε ο Λεωνίδας Σκούλος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του σωματείου εργαζομένων του ΟΑΣΑ, σε παρέμβασή του στο Action24, επαναφέροντας το πάγιο αίτημα του κλάδου για την τοποθέτηση καμπίνας προστασίας για τους οδηγούς.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); «Επρόκειτο για άνδρα Ρομά […] Ήταν επικίνδυνο, μόνο από τον φόβο θα μπορούσε να σου φύγει το λεωφορείο.
Ευτυχώς ο οδηγός αντέδρασε ψύχραιμα», δήλωσε μεταξύ άλλων, επισημαίνοντας την ανάγκη ενίσχυσης των μέτρων ασφαλείας στα μέσα μαζικής μεταφοράς....